perjantai 14. toukokuuta 2010

Terassin tekoa

Onpas ollut ihanat kaksi vapaapäivää! Terassi on ollut tekeillä ja hyvältä näyttää, iskä ja Teemu ovat ahkeroineet, Samikin oli lattiaa tekemässä. Minä oon pari kertaa tainnut käydä vatupassia pitelemässä... Niin ja kahvia olen kantanut pöytään. Minä pääsen sitten vauhtiin kun terassia ruvetaan "sisustamaan" =)
Tuosta tosiaan tulee ihan unelma. Katto puuttuu ja kaiteet, keskeneräistä työtä ei tietysti pitäisi esitellä mutta hienolta se näyttää jo nyt. Siihen tulee ainakin vähän isompi pöytä ja tuolit. Grilli kuuluu vakiokalustukseen ja jonkinlaista "lepotuolia" olen kaavaillut.
Aittaankin saatiin eilen ikkuna ja sehän näyttää jo ihan erilaiselta. Ei tarvinnut kummoisen kokoista ikkunaa laittaa niin valaistui pieni aitta ihan täysin. Nyt sieltä pitäisi vaan siivota kaikki turha roina pois ja ruveta laittamaan hyllyjä seinille ja verhot pieneen ikkunaan=) Siitä sitten kuvia myöhemmin.

Nyt jääkiekkoa jännäämään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3