sunnuntai 15. elokuuta 2010

Kukkasia

Olen päättänyt, että kun ensi viikolla vihdoin laitan matot lattialle, ostan ruokasalin pöydälle piiiitkästä aikaa kukkia. Torstai on meillä aina ollut se siivouspäivä, siihen mennessä on nytkin saatava kaikki tavarat paikalleen. Hyvältä kyllä näyttää tällä hetkellä. Yläkerta on jo ihan ok, samoin olkkari. Rakastan tuota hirsiseinää, se on ihan älyttömän hyvännäköinen! Tuo näihin vaaleisiin seiniin ja väreihin muutenkin sellaista ihanaa rosoisuutta. Onneksi en maalannut!
Puusohva pääsi vihdoinkin omalle paikalleen ruokasaliin (Meillä käyneet eivät välttämättä käyttäisi ilmaisua "sali", mutta minulle se on sali=). Takan eteen kannettiin yläkerrasta nojatuoli, jossa on ihana syksyllä ja talvella takkatulen loimussa lueskella kirjaa. Täällä rupeaa näyttämään jo varsin mukavalta! Olen niin onnellinen että saan asua tässä ihanassa talossa.
Ensi viikonlopun olen päättänyt ottaa laiskottelun kannalta. Ehkä käydään kirpparikierroksella ja vuokrataan joku leffa. Sitä odotellessa.... Mukavaa viikon alkua!!!

2 kommenttia:

  1. TAhtoo kuvia olkkarista!

    varpu

    VastaaPoista
  2. Elä hättäile, ehkä huomenna=)Tänään oon yrittänyt lukea, tosin jostain syystä kotihommat ois juuri tänään kiinnostanut tosi paljon.

    VastaaPoista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3