perjantai 10. joulukuuta 2010

10. luukku: joulukarkkeja

Ihan ekana huhuu kaikille täällä vierailijoille, huomatkaapa tuossa oikeassa yläkulmassa oleva ilmoitus arvonnasta, kuvaa klikkaamalla pääsette jättämään kommentin. Kaikki mukkaan!
Tämän päivän luukusta tupsahtaa minun suosikit, nimittäin joulukarkit=) Joulu on vissiin suklaanystävän parasta aikaa. Taas yksi syy lisää tykätä joulusta. Ne on aika kivoja ne fazerin laatikot, ja niistä kyllä noi Fazerinat on aika suosikkeja.
Näitä joulutikkuja olen viritellyt sinne tänne, ihan vaan koristeeksi, noita ei tule syötyä (ihan hyvä niin). Mutta jostain syystä tuntuu että noitakin aina joutuu lisäilemään kippoihin. Luulen että koirat ei siihen syyllisiä ole... liekö tontut ohikulkiessaan niitä mukaansa ottaa=)
Mitkäs ovat teidän suosikkeja joulukarkeissa?

7 kommenttia:

  1. Juhlapöydän konvehdit,geisha,talvikonvehdit,fazerin sininen niissä laatikoissa.
    Joulukarkkeja olen ostanut ja syönyt siitä asti,kun ne tuli kauppoihin:)melkein joka kauppa reissu joku namilaatikko mukaan lähtee:)

    VastaaPoista
  2. Nam..ihania joulukarkkeja! Joo itse tykkään paris nimisistä konvehteista (se keltainen rasia) ja juliakarkit sekä gheishat :)

    VastaaPoista
  3. Juhlapöydän konvehdit, vihreät kuulat ja yleensä marmelaadit.Kyllä tulee syötyäkin näin joulun alla :)

    VastaaPoista
  4. Ihania houkukarkkeja sinulla.
    Minun joulusuosikki on Ischoklad.

    VastaaPoista
  5. Mulla suosikit myös Fazerina ,NAM ! ja vihreät kuulat pieninä annoksina !

    VastaaPoista
  6. Namskis mitä karkkeja ja minä kun yritän tukahduttaa kaikki makeanhimoni, ei nyt kyllä onnistu :)

    VastaaPoista
  7. karkkitikkuja on meilläkin roikkumassa siellä täällä ja kuuseen pääsee osa.
    Marmelaadit,likööri konvehdit ja Fazerin sininen on minun makuun.
    Ja niitähän on syöty jo urakalla....joulun jälkeen kuntoillaan urakalla:)
    Mukavaa lauantai päivää!

    VastaaPoista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3