lauantai 5. helmikuuta 2011

Vaaleanpunainen villitys

Heips vaan kaikille! Kiitos hunkseille osoitetuista kommenteistanne, ne on kerrottu perille. Niin se vaan viikko vierähti, vaikka pitkältähän tuo tuntui. Täällä on tänään liputettu, kun kerran liputuspäivä on=)
Mulle on tullut tässä ihan muutamassa päivässä vaaleanpunaiseen villitys. Kaikkihan siis alkoi tästä seuraavan kuvan peitosta jonka äitiltä sain. Niin ja johtuu kai se lähenevästä keväästäkin, vaaleanpunainen on niin raikas väri.
Kaiken punaisen korjasin olkkarista pois ja vaaleanpunaista tilalle=) Nyt ollaan mielestäni jo siinä pisteessä että ei enää enempää tai menee överiksi. Alkuperäinen ajatus kuitenkin oli että siellä täällä pari vaaleanpunaista juttua, ei pidä innostua liikaa. Helmililjat ovat etelän reissulta, samoin tuo valkoinen laatikko jossa ne on:
Ruokasalissakin vaihtelin taas pienimuotoisesti järjestystä ja karsin tavaraa aika runsaasti pois. Tuo kirjateline on viime viikonlopun reissulta myös, siihenkin pääsi kirja jossa kannessa vaaleanpunaista=) Muutenkin ihan mahtava kirja!
Tänään on lenkkeilty hunksien kanssa, leivottu kanapiirakkaa, vaihdeltu tavaroiden paikkaa ja katsottiin myös Täällä pohjantähden alla -elokuvan II-osa. Ja hyvä olikin, minä tykkäsin, harvoin sitä niin suu auki elokuvaa katsoo että ei älyä lopettaa kun lopputekstit pyörii ruudussa. Tekis mieli lukea ne kirjatkin uudestaan, mutta pitää sitä nyt yrittää pari vuotta väliä pitää=) Leppoisaa lauantai-iltaa!

14 kommenttia:

  1. Aivan ihanan peiton olet kyllä saanut, vaaleanpunainen uppoaa meikäläiseen kyllä ihan kympillä :)

    Mukavaa viikonloppua ja lauantai-iltaa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Ihana vaaleanpunainen tunnelma!! Minulla myös on vaaleanpunaisen ja pinkin kausi, taitaa olla kevättä se.
    Mukavaa lauantai-iltaa.

    VastaaPoista
  3. Kauniiksi olet taas kalustanut,
    Vaaleanpunainen sopii kun kevättä kohti ollaan menossa.
    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  4. Onpa sinulla ihanan keväisen ja valoisan näköistä! Nuo helmililjat ovat kauniit, olen niitä yrittänyt metsästää, muttei täältä vielä mistään saa...

    VastaaPoista
  5. Mä oon just virkkaamas tommosta vaaleenpunasta peittoa ! Ihana peitto !
    Mä ymmärrän sua TOSI hyvin koska sama on mieltymys ;)

    VastaaPoista
  6. Meillekkin on tullut vaaleanpunaista, se on se kevään merkki, kun sisustuskin saa uusia tuulia..Minäkin olen ajatellut ostaa tuon kirjan en vaan nyt muista koko nimeä mut toi sammalkranssi..mukavaa sunnuntaita sinulle..

    VastaaPoista
  7. Voi miten ihana vaaleapunainen tunnelma... kaunista..:)
    Hyvää sunnuntaipäivää sinulle!

    VastaaPoista
  8. Pirtsakoita ja kauniita kuvia!
    Ja ihana vaaleanpunainen tunnelma :)

    Teidän koti on niin hyvällä maulla sisustettu, jotta kuviasi on aina mukava ihastella!!!

    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  9. Kaunis sisustus!

    Kiva kun kehuit Täälä Pohjantähteä II DVD:tä, se on minulle tulossa Homeenteriltä. Olen lukenut viime vuonna koko Trilogian ja katssnut sen I osan jo. Aika mahtavaa kirjoitusta K Päätalolla. Oletko lukenut Koillimaa sarjaa? Kannattaa tutustua.

    VastaaPoista
  10. Vaaleanppunainen on niin söpö väri.Ja keväinen.

    Teillä on niin ihanan näköistä muutenkin.

    Mukavaa alkavaa viikkoa.

    VastaaPoista
  11. Täältä löytyi mukavan tuntuinen blogi:
    Ihanan värinen peitto ja tuo kuukauden kuva on paras!
    Mukavaa alkavaa viikkoa:)
    -Hanne-

    VastaaPoista
  12. Ihana peitto!Minä oon kokeillut virkata noita neliöitä,mutta ei niistä tullu mitään:)

    VastaaPoista
  13. Oi kaunista vaaleanpunaista :)

    VastaaPoista
  14. Kiitos kauniista kommenteista! Kiva juttu että jaksatte kommentteja jättää. Ja Hannelle tervetulotoivotukset Hannelta=)

    VastaaPoista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3