sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

ARVONTA!

Heips vaan kaikille! Lupailin arvontaa joku aika sitten jahka 100 lukijan määrä täyttyy ja nythän se onkin täynnä. Kiitokset kaikille lukijoille, ihan hurja määrä minulle tuo, vuosi sitten kun höpisin täällä ihan ittekseni=)
***
Sanotaan nyt sitten niin, että kun kommentoi niin on yhdellä arvalla mukana ja kun linkittää tämän arvonnan ja kommentoi niin saa kaksi arpaa. Kommentteihin toivoisin että kertoisitte ootteko vakituisia lukijoita vai vasta tupsahtaneita tai kertokaa nyt jottain mukavaa itestänne=) Mut ei oo pakko, pelkkä ilmottautuminenkin riittää. Niin ja jos ette ole kirjautuneita kirjoittajia niin laittakaa nimimerkki perään niin pysyy kärryillä=)

1. palkinto: keittiöpyyhkimiä ja kakkusuoja terdelle=) Kuvassa ohi lipuva koira ei kuulu arvontaan.

2. palkinto: laundry-kyltti ja naulakko.

Palkintojen takia meinasi arvonta venähtääkin. En nimittäin ole lähikaupungissa käynyt viikkoihin joten omalta kylältä piti palkinnot etsiä=) Tosin kakkospalkinnon olen tilannut jostain nettikaupasta ja ei sitten ollutkaan itselle mittään käyttöä noilla.
***
Arvontaa pidän pystyssä kaksi viikkoa, jään sitten lomalle niin jaksan arpoa=) Eli sanotaan nyt vaikka tuonne 10.7 asti.

49 kommenttia:

  1. Vakkarilukija ilmottautuu mukaan kahdella arvalla! Mitähän tuota osais itsestään kertoa...Maailman napa minulle on tytsy 7vee,rakastan leipomista,siitä piti tulla myös ammatti,mutta mönkään meni puhjenneen astman takia,nyt mietitään niin että höyry korvista nousee,mitä sitä ruvetaan "isona" tekemään...Mutta ennen päätöksiä nautitaan kesästä ja tytön ekasta "oikeasta" kesälomasta=D

    VastaaPoista
  2. yhdellä arvalla mukana!
    Ja ja, minä olen vasta aloittelija tämän blogin lukemisessa, löysin tämän jonkun muun blogin kautta varmaan joku kuukausi sitten :)

    VastaaPoista
  3. Mukana arvonnassa kahdella arvalla!

    Minä olen siskoni (Polkadot-Hanni) kautta tänne joskus eksynyt ja sille tielle jäänyt inspiroitumaan!

    VastaaPoista
  4. Yhdellä arvalla mukana; löysin blogisi vasta pari viikkoa sitten, muutaman kerran olen käynyt, mutta nyt vasta tuli kirjauduttua lukijaksi asti. Tykkään lukea sellaisia blogeja, joissa mennään laidasta laitaan aiheiden kanssa ja jossa kaikki ei ole pelkkää kiiltokuvaa ja kuvakortin kaunista sisustamista. Se mistä myös pidän sinun blogissasi on minulle sopiva postaustahti.

    VastaaPoista
  5. Lukijasi täällä osallistuu arvontaan.
    Täällä käydään joskus useemmin, joskus harvemmin, samoin käy kommentoinnin... Mutta linjoilla ollaan! ;D
    Kivat palkinnot oot kehitellyt!

    VastaaPoista
  6. Voi mitä keittiöpyyhkimiä! :)

    Yhdellä arvalla mukana, blogisi löysin googlettelemalla...jotain? En ole kauaa ollut lukijana, mutta kuitenkin sen verran, että aina uudet päivitykset pitää päästä lukemaan.. :)

    VastaaPoista
  7. Ihanat palkinnot ja kahdella ollaan arvonnassa mukana!

    Ja alvariinsahan minä täällä ramppaan..eli vakituinen lukijahan minä..☺

    VastaaPoista
  8. Vakituinen kyttääjä täällä :)
    Yhdellä arvalla tullaan mukaan meiltä täältä peltojen keskeltä Etelä-Suomesta.

    VastaaPoista
  9. Hei, vakituinen likijasi olen ja joka postauksen käyn ilolla syynäämässä ;D
    Yhdellä mukana kun toi linkitys ei multa vaan suju !

    VastaaPoista
  10. Lukija osallistuu. Mina tykkaan kauniista kuvista ja koiristasi ;).

    VastaaPoista
  11. Yhdellä arvalla osallistuu vakio lukijasi. Haluan pyrkiä samanlaisiin inspiraatioihin ja löytöihin ko sie, ja olenkin saanut monta moonituista ideaa ja haavetta toteutettavaksi tulevaisuuden suureen unelmaan, elikkä omaan tonttiin ja mökkiin :) Eli jatka samaan tahtiin, miun tontti-kuumeilusta ei tule kohta mitään :D

    VastaaPoista
  12. Suht uus vakkari, tuolla sä mun listallani pyörit ☺ -kunhan vaan bloggeri jaksaa päivittää, just nyt näköjään ei!!! murrr!

    Kahdella mukana, menen heti linkittämään -jos edes sen sais toimimaan!
    Kakkujuttulle vois olla kohta käyttöä, on mökin osto mielessä, jos...ja jos... ☺☺☺
    *peukut pysyssä itselle*

    VastaaPoista
  13. Ihanaa!! Vakkarilukija osallistuu kahdella arvalla:) Rakastan noita ihania kuviasi:)

    VastaaPoista
  14. Oon uusi lukija, ja löysin blogisi googlettamalla jotain.. en kyllä muista enää mitä :D
    Osallistun siis arvontaan yhdellä arvalla (:

    VastaaPoista
  15. 100% vakiolukijana 2-lla mukana! :)

    VastaaPoista
  16. lukijana mukana arvonnassa.
    Mukavaa kesää ja lämpimiä iltoja tuolla keinussa :)

    VastaaPoista
  17. Kahdella arvalla mukana. Täälläkin blogikoirat osaavat hyvin hakeutua ihan itse kuviin mukaan poseeraamaan...

    VastaaPoista
  18. Vanha lukija oon ja haluaisin osallistua arvontaan ikuna mitään ole täältä voittanut....

    VastaaPoista
  19. Heips! Yksi lukijasi täältä myös hyppää mukaan arvontaan. Aina, kun koneella istuskelen, ja uuden postauksen huomaan, niin käyn kurkkimassa ja huokailemassa. talonne tunnelma vie niin mennessään :)

    VastaaPoista
  20. Yhdellä arvalla mukana!:) Suht uusi vakkari seuraaja.

    VastaaPoista
  21. Vanha lukija olen.
    Käyn aina ihailemassa postuksiasi.
    Kivat palknnot.
    Olen mukana 2 arvalla.
    Onneksi olkoon sinulle kun on 100 lukijaa ylitetty.
    Hyvää pyhäiltaa sinulle!

    VastaaPoista
  22. Kahdella arvalla mukana!
    Olen uusi lukija, mutta niin onnellinen löytäessäni "hengenheimolaisen". Asustelen myös maalla, vanhalla maatilalla ja rakastan kaikkia ihania vanhoja aarteita.=)

    VastaaPoista
  23. Siis onko minulla kaksi arpaa, kun olen kyllä vakituinen lukija vaikken aina kommentoikkaan, ja löysin tänne varmaankin jonkun toisen blogin kautta vaan ei muista kenen..:)
    maalais jutut kiinnostaa aina ja se onkin yksi lemppari jutuista :)
    Minäkään en osaa linkittää arvontaa omaa blogiini.
    Olen "pastellin lumoissa" blogin kirjoittaja..

    VastaaPoista
  24. Mukana 1 arvalla. Jonkin aikaa olen tätä blogiasi seurannut mielenkiinnolla. Harmillisen laiska olen vaan kommentoimaan :(

    -Minna

    VastaaPoista
  25. Vakkari lukija osallistuu yhdellä arvalla!

    VastaaPoista
  26. Yhdellä arvalla mukana. Löysin blogin joku aika sitten ja on tullut käytyä säännöllisesti :) Kivoja ideoita!

    VastaaPoista
  27. jahas, jostain tänne pyllähdin ja vielä arvonta menossa, hienoa, niin kiva blogi ja heti lukijaksi kirjauduin En toki palkinnon toivossa, vaikka hienoa olisikin voittaa, mutta kai yhdella arvalla voin olla mukana mikäli oikein ymmärsin. Niin tai näin, lukijasi minusta nyt kuitenkin tuli. kiitos kivasta blogista!

    VastaaPoista
  28. Heips!

    Mielellään arvonnassa mukana, yhdellä arvalla.
    Aikas hiljakkoin vasta löysin blogisi, mutta heti ihastuin.
    Nimim. Sue

    Vitsit, kuinka hyvin tuo laundry-kyltti sopisi meidän ihkauuteen tai siis remontoituun kodinhoitohuoneeseen...

    VastaaPoista
  29. Hei! Muutama viikko sitten löysin blogisi ja siitä lähtien olen sitä aktiivisesti seurannut. Oma tyylisi on lähellä sydäntäni, kuvat ovat kauniita ja suurena eläinystävänä erityisesti nuo koirat ovat ihania seurata :)

    Ilmoittaudun kahdella arvalla mukaan!

    VastaaPoista
  30. Jokusen kerran vieraillut, mutta nyt liityn myös lukijaksi. Olen yhdellä arvalla mukana.
    ps. Koirakin olisi ollut kiva palkinto...

    VastaaPoista
  31. Vanha ja vakituinen.Yhdellä arvalla mukana.
    Mukavaa helle viikkoa!

    VastaaPoista
  32. Vanha ja vakkari lukija.

    Yhdellä arvalla arpaonnea koittamassa!

    VastaaPoista
  33. Vakkarilukija olen...aina vaan ei kerkee kaikkea kommentoimaan. Olen varmaankin seurannut mukanasi alusta asti.

    Yksi arpa kiitos ja mukavaa kesän jatkoa sinulle.

    VastaaPoista
  34. Ihana arvonta, yhdellä arvalla mukaan :) Löysin tänne erään toisen blogin kautta parisen viikkoa sitten, ja olen käynyt säännöllisesti tarkistamassa uudet postaukset :) Hyvää kesää!

    VastaaPoista
  35. Yhdellä arvalla mukana, kun ei ole omaa blogia jonne linkittää.... Tuota keittiöpyyhettä himoitsen näistä eniten, olen aina pitänyt maatuskoista, sekä esineinä että kuviona. Mukavaa, että se on selkeästi tullut muotiin...Nyt tuli samalla kirjauduttua lukijaksi.

    VastaaPoista
  36. Hups,meinas mennä ohi tämä arvonta.Iliman muuta mukana kahdella arvalla.Koetan josko saan linkitettyä.

    Varmaan tunnistatkin kuka olen,vaikken ole viime aikoina ehtinyt juuri bloggailla saati kommentoida.

    VastaaPoista
  37. Täällä 1 vakkarilukija osallistuu yhdellä arvalla :) Ihanaa kesää sinulle!

    VastaaPoista
  38. Ihana blogi. Mukana arvonnassa ollaan :)

    VastaaPoista
  39. Uusi lukija, täydellä arpamäärällä! Maatuskaliina kiikarissa :-) Löysin tänne toisen blogin kautta, arvontakuvakkeen ansiosta. Ihastuttava blogi sinulla! Liityin heti lukijaksi ja linkitin omaan blogiinkin. Terkkuja vaan sinne punaiseen taloon siniseltä kuistilta :-)

    VastaaPoista
  40. Löysin blogiisi vasta hiljattain ja olen täällä muutaman kerran käynyt nyt kurkkimassa, kivalta näyttää..olen kolmen lapsen äiti, kesät vietetään maaseudun rauhassa, muuten kerrostalo-elämää kaupungissa.

    VastaaPoista
  41. Uutena lukijana heti kolmella arvalla mukana!

    VastaaPoista
  42. Yhdellä arvalla mukana. Harmi ettei koiruus mukana arvonnassa, mielelläni olisin sellaisenkin ottanut! ;)
    En ole vakkari, tänne tupsahdin, en enää muista mistä. Ihana kaunis blogi, jään ehdottomasti katselamaan vanhoja postauksiasi! :)
    t.Inka

    VastaaPoista
  43. Tahtoo osallistua arvontaan! Poikkean täällä välillä.
    Muutettiin viime lokakuussa ok-taloon maalle. Tykkään eläimistä, vanhoista tavaroista ja kaikenlaisesta "väkertämisestä".
    Kyllä tuon koirankin voisin ottaa, jos kuuluis arvontaan :)

    VastaaPoista
  44. Uusi lukija ilmoittautuu yhdellä arvalla mukaan. Seuraan paljon sellaisia blogeja, joissa tuunataan, kierrätetään, ideoidaan... pelkkä kaunis sisustaminen ei vielä riitä tekemään blogia mielenkiintoiseksi. SInun ehdottomasti on. Ihanat palkinnot.

    VastaaPoista
  45. Juuri löysin mukavan oloisen blogisi ja heti liityin lukijaksi :) Kauniita juttuja!

    VastaaPoista
  46. Yhdellä arvalla mukana! Löysin tänne Villiviinin blogista...

    VastaaPoista
  47. Olen satunnainen lukijasi, ja yhdellä arvalla mukana. En ole juurikaan minnekään kirjautunut lukijaksi, vaan pompin blogista toiseen sivupalkkien myötä. Täytyisi ehkä perehtyä tuohon lukijaksi kirjautumisen systeemiin...

    VastaaPoista
  48. Yhdellä arvalla mukana :) Jonkun toisen blogin kautta tänne oon joskus päätyny :)

    VastaaPoista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3