maanantai 12. joulukuuta 2011

12. luukku: Ei mitään sanottavaa

Nyt ei juttu luista yhtään. 13 tunnin työpäivän päälle ei oikein enää keksi mitään sanottavaa, kaikki on vissiin jo sanottu tältä päivältä=) Ja jotkut vielä tekee tällaisiä päiviä ihan työkseen. Saatte nyt tyytyä mun hyasinttikuvaan. Minä taidan suihkun kautta oikasta hunksi(e)n viereen, ei pöllömpi lopetus päivälle=)
Muistutan tähän väliin (kun en muutakaan keksi), tuota mun arvontaa. Eli siis 1.-24.12. välisenä aikana kaikki kommentit minä päivänä tahansa on mukana arvonnassa. Ja toki saa myös kommentoida vaikkei halua arvontaan mukaan, ilmoittaa vaan osallistumattomuudestaan. Minulta jää nyt kommentointi väliin, huomenna palailen uusin eväin Teidän blogien kimppuun=) Öitä friidut!

8 kommenttia:

  1. Mä voin kans osallistua, kun kerran kävin nyt täällä! Hyvin sanottu, että ei ole mitään sanomista! Mutta hyasintit puhuvat.

    VastaaPoista
  2. Voi kun sä olet ollut ahkera töissä ja kalenterin suhteen! Mulla ei meinaa aika riittää millään kaikkeen ihasteluun täällä blogimaailmassa.

    VastaaPoista
  3. Tämä on kiva arvonta. Ilman muuta osallistun. Muistaakseni en ole vielä ottanut tähän osaa. - Huomenna uusi päivä. Noin ahkeran raadannan jälkeen ei tarvitsekaan jaksaa mitään.

    VastaaPoista
  4. Ihanat kannyt hyasintteineen! Tämäkin osallistuu arvontaan ;).

    VastaaPoista
  5. olen jo osallistunut, mutta pistetäämpä taas arpa arvontaan....:)

    VastaaPoista
  6. Kauniit ovat kannut!
    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3