keskiviikko 19. joulukuuta 2012

19. luukku: Hunksi taivaan

Tämän päivän luukusta paljastuu enkeli-hunksi. Miksiköhän aina kun noita hunkseja enkeliks mallaan niin mulla rupeaa soimaan päässä Chisun "...mä tiesin että enkelit on kieroja kuin rinkelit..." No tämä enkeli ei joka tapauksessa ole yhtään kiero, niin on kiltin näköinen:
Kiitän miljoonasti runsasta kommentointia. Olen siivonnut koko illan ja kun väsyneenä istahdin koneen ääreen niin kylläpäs oli mukava lukea kommenttejanne. Mulla ei tänään varsinkaan järki juokse, olen ihan tajuttoman väsynyt. Vastailen kommentteihinne huomenna Nyt mä lähden blogikierrokselle=) Huomiseen!

14 kommenttia:

  1. Ooh mikä pörröparta enkeli! ;)
    Väsymystä on ilmassa, oon varma vaikka istuisin päivän paikoillani olisin uupunut tästä joulusta! Kipeäksikin taidan olla tulossa. :( tsemppiä siivoushommiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tais mulla pöpö lannistua kun otin vähän liäkettä=) Toivottavasti ainakin. Toivotaan että sinäkään et sairastu!

      Poista
  2. Osaapas olla söpöinen nassu. :)

    VastaaPoista
  3. Sehän on kuin suoraan alakoulun joulujuhlan jouluevankeliumista :)

    Voi enkeli taivaan ...

    Ja hei...tartteeko järjen enää tässä vaiheessa päivää ja siivousurakan jälkeen juostakkaa...EI!

    Hölläile vaan ja nauti puhtoisesta kauniista kodistasi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä evankeliumi mieleen tulee kun tuota hunksia katsoo... =)

      Poista
  4. Tekisi mieli ottaa tuo karvakorva syliin ja rutistaa ja rapsuttaa, on hän niin hellyttävä ja suloinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie teenkin noin ihan joka päivä <3 Olen siis samaa mieltä kanssasi.

      Poista
  5. Jos tämä ei tuo jouluiloa niin ei sitten mikään <3

    VastaaPoista
  6. Ihana, ja voi miten kiltti kun jaksaa poseerata kuvissa noin hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. =) Sillä on makkarankiilto silmissä=)

      Poista
  7. Suloinen on enkeli teillä ♥

    Mulla vielä ne siivoukset odottaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä alkaa olla kaikki jo kinkkua vaille valmista=)

      Poista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3