lauantai 26. tammikuuta 2013

Hunksileg vs. Maileg

Mulle on noita Mailegin pupuja kertynyt jo jonkin verran, viime viikolla tuli pari lisää. Laskin että tässä olkkarissa on 9 pupua. Milloin tämä ei enää ole normaalia?! =) Hunkseja mulla on vaan kaksi, mutta voiko kaksi hunksia viedä voiton kaikista näistä Mailegeista täällä? Sanokaa te. Prinssipupu vai prinssihunksi?
Sitten on tietenkin nämä enkelit. Kumpi enkeleistä näyttää enkelimäisen kiltiltä?
Viime viikolla postista tipahti tuollainen pupu hatussa.

Vai olisiko tällainen hunksi hatussa paljon nätimpi?
Sohvan päällä meillä istuu ihana Fredrik.
Entä jos siinä Fredrikin sijaan istuisikin hunksi?

Ja sitten on tietenkin toi friidu joka istuu tuossa kelkassa, liekö matkalle lähdössä kun on matkalaukku käsipuolessa.
Entäs jos veisikin pupun kirpparille ja istuttaiskin hunksin siihen?
Niin ja sitten on tietenkin nämä possut. Kuvassa tosin mukana pari omaa tuotantoakin (possuja siis;).

Niin, tuomaristo, hankala tehtävä tämä on. On ne vaan niiiiiin ihania. Ehkä minä kuitenkin just ja just osaisin valintani tehdä ;)

29 kommenttia:

  1. Olen sitä mieltä, että molempi parempi! Mikäli hunksit eivät anna kylmää kyytiä pupusille, uskon että kaikki voivat olla punaisen talon katon alla. Ja se määrä, koskaan ei voi olla liikaa sanon minä!
    Jos nyt kuitenkin alat inventoimaan, niin katsohan, ettei hunksit hurahda samaan kirppis koppaan.
    Mukavaa viikonlopun jatkoa sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihme kyllä, hunksit on antaneet pupujen olla ihan rauhassa! Mulla on pari mailegin hiirtä nukkumassa tulitikkulaatikossa tuossa yhessä puukorissa, niin niitä ovat pari kertaa menneet nykimään=)

      Poista
  2. Haha!! Mä ottaisin sen koiran hatussa :D

    VastaaPoista
  3. Hatusta vedetty HunksiPupuPossuEnkeli voittaa koko skaban, mä niin noist toisista kosakaan o välittänyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. =) Mie oon ihan pimahtanut noihin, en kai käy ihan täysillä;) Siis pupuihin ja hunkseihin.

      Poista
  4. Hunksit näyttä välillä siltä, että niillä olisi muutama mielipide näihin sisustushumputuksiin. Mut ihanat hunksit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hunkseilla on mielipide aika moneen asiaan, ainakin tuo nuorempi on aina sen näköinen=)

      Poista
  5. Hunksit voittaa ehdottamasti koko kisan!! Ei epäilystäkään ;D
    Ihana tuo hattuhunksi *hih* Mä oli revetä (tai kyllä mä repesinkin...) ruudun tällä puolen.

    Kasakaupalla ♥:ä sinne hunkseille!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hunkseille taas friiduilta terveiset kerrottu =) <3

      Poista
  6. Helppo homma, valinta on hunksi, prinssihunksi!

    VastaaPoista
  7. Kyllä hunksi vie voiton ihan selvin luvuin!

    VastaaPoista
  8. Hunksit voittaa kyllä pupuset vaikka nekin söpöjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainiota. Hunskeja ei pidä kyllä laskea lukemaan näitä. Ylpistyvät entisestään=)

      Poista
  9. Höh, prinssipupu tietenki. NO EI VAINESKAAN! PRINSSIHUNKSI TIETENKIN!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  10. Hih...ihanaa että löytyy joku muukin joka rakastaa yli kaiken noita pupuja. Mulla pupujen lisäksi kotoa löytyy nalleja ja enkeleitä ... ja sitten tietysti mun oma rakas karvakuono Siiri. Mukavaa viikonloppua t. Erjuska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täytyy kohta taloa laajentaa että voi ostaa lisää pupuja=)

      Poista
  11. Hih ja hih ja vielä kerran hih

    VastaaPoista
  12. Ei tarvinnu nähdä kun eka kuva niin ihan ylivoimaiseti Hunksit voittaa ! Ootko aatellu tilata niitä lisää postipaketissa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei hunkseja enää lisää kiitos=) Noissa kahessa on ihan tarpeeksi <3 Mutta pari pupua menis vielä=)

      Poista
  13. Puput ja possut on suloisia,mutta prinssi hunksi vie voiton=)Rapsutukset suloiselle veijarille.

    VastaaPoista
  14. Ei kai tässä ole mitään epäselvää`?! Kaksi huksia voittaa kaikki maailman mailegit; puput ja muutkin, vaikka ne kivoja ovatkin, eiväthän ne voi mitään tuolle charmille...

    VastaaPoista
  15. hah.. eikä :D

    Tähän jämäkkä... hunksit rules! :D

    VastaaPoista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3