tiistai 6. toukokuuta 2014

Maailman huonoin kirjastohuone

Dramaattinen otsikko. Ja syystäkin. Olen siitä lähtien kun tämä laajennus valmistui (ja ennen sitäkin) kutsunut tuota yhtä lisähuonetta kirjastohuoneeksi. 

Hunksin ilme kertoo kaiken... ja tältä siellä näyttää...

Jaa että miksikö se on huonoin... no kun siellä ei ole kovin montaa kirjaa=) Haaveissa olisi iiiiiiso tumma kirjahylly. Ja niitä kirjoja.

Mutta näillä nyt mennään. Tapetista tykkään kuin hullu puurosta ja on tuo muutenkin jotenkin vähän erilaista kuin meillä muualla niin siksikin kiva. Mutta kun se ei ole vielä kirjastohuone...
Tänään(kin) olen ollut niin onnellinen siitä että mulla on niin ihania ystäviä. On vähän sellainen erilainen kevät ollut tämä, mutta onneksi on omat kotihunksit ja ystävät ja läheiset. Kirjoista viis! :)

9 kommenttia:

  1. Päivä ilman Hunkseja on kuin kirjastohuone ilman kirjoja...vaimitensewanhasanontanytmeni?! :D

    VastaaPoista
  2. Huone näyttää kyllä mun silmiin ihanalta ilman kirjojakin, nehän vaan aiheuttas pölyn pyyhkimistä...tosin viisaat hunksithan tietysti kaipailis leppoisia lukuhetkiä kirjan kera. Ymmärrän ;) Iloa viikkoosi, ja Hunksien viikkoon myös ♥

    VastaaPoista
  3. Kauniilta näyttää tuo huone. Mulla on samainen viulupoika yläkerran "aulassa", ihan olen omin pikku kätösin joskus pistellyt...

    VastaaPoista
  4. Todella kaunis kirjasto-huone. Eiköhän niitä kirjoja sitten keräännyt myöhemmin.

    VastaaPoista
  5. Tuo Hunksin ilme kyllä sanoo että viis kirjoista, olenhan minä tässä.
    Ihanat tapeetit siinä huoneessas.

    VastaaPoista
  6. Sulla onkin ruskea huone siellä sisustukseltaan.Kauniita tavaroita ja huonekaluja.Sinussa piilee ihan selvästi kartanon rouvan vikaa sisutuksellisesti=)Jotenkii tulee mieleen tuosta huoneesta vanhat kotimaiset elokuvat.

    VastaaPoista
  7. Tuo tapetti on upea! Hyvälle näyttää ilman kirjojakin :)

    VastaaPoista
  8. Kaunis tapetti, mistä mallista se on? Meilläkin etsinässä "vintage" tyyppinen tapetti olkkariin...

    VastaaPoista

Hunksit ja Hanne kiittää kommentistasi <3